Ταξιδεύω στην Ευρώπη μέσα από ένα Ιστολόγιο



Τετάρτη 14 Μαρτίου 2012

Στα πλαίσια των σχολικών προγραμμάτων καινοτόμων δραστηριοτήτων υλοποιείται φέτος στο σχολείο μας το πολιτιστικό πρόγραμμα με τίτλο "Ταξιδεύω στην Ευρώπη μέσα από ένα Ιστολόγιο". Σκοπός του προγράμματος είναι να δημιουργηθεί ένα αποθετήριο πληροφοριών, το οποίο προσεγγίζει από διάφορες οπτικές γωνίες τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Η επιλογή των θεμάτων έγινε με κριτήριο τα ενδιαφέροντα των μαθητών. Η χρήση του ιστολογίου για την οργάνωση της εργασίας ανταποκρίνεται στις σύγχρονες αντιλήψεις για την αξιοποίηση των ΤΠΕ στην εκπαίδευση.

Το ιστολόγιο βρίσκεται στη διεύθυνση: http://1lyk-eurotravel.blogspot.com και σχεδόν καθημερινά εμπλουτίζεται με νέες αναρτήσεις από τους μαθητές! Μπορείτε να περιηγηθείτε στο ιστολόγιο και να διαβάσετε όλες τις αναρτήσεις επιλέγοντας είτε το θέμα είτε τη χώρα που σας ενδιαφέρει.

Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι μαθητές θα έχουν πετύχει τους παρακάτω στόχους:

Ως προς το γνωστικό επίπεδο:

α) να γνωρίσουν τις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης
β) να αναγνωρίζουν τα εθνικά σύμβολα κάθε χώρας και κυρίως τις σημαίες τους
γ) να μάθουν τις πρωτεύουσες των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης
δ) να συγκεντρώσουν δημογραφικές πληροφορίες για κάθε χώρα
ε) να αναγνωρίζουν γνωστά μνημεία της Ευρώπης και να ενημερωθούν για την ιστορία τους

Ως προς την αξιοποίηση των ΤΠΕ:

α) να μάθουν να χρησιμοποιούν το διαδίκτυο για να αναζητούν πληροφορίες
β) να μάθουν να καταγράφουν σωστά τις πληροφορίες, αξιοποιώντας τις δυνατότητες ενός επεξεργαστή κειμένου
γ) να επεξεργάζονται εικόνες κάνοντας χρήση προγράμματος επεξεργασίας εικόνας δ) να αναρτούν πληροφορίες στο ιστολόγιο
ε) να εξοικειωθούν με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο για την επικοινωνία μεταξύ τους όσο και με το συντονιστή του προγράμματος

Ως προς το παιδαγωγικό πλαίσιο:

α) να εργαστούν τόσο ατομικά, όσο και σε ομάδες εργασίας για την ολοκλήρωση των θεμάτων που θα αναλάβουν να επεξεργαστούν
β) να αναπτύξουν δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας
γ) να θέσουν στόχους τους οποίους θα προσπαθήσουν να υλοποιήσουν ποσοτικά, ποιοτικά και χρονικά.

Οι μαθητές που εργάζονται στο πρόγραμμα είναι οι: Λάσκαρη Άννα, Λεοντή Σουλτάνα, Πετρίδου Κυριακή, Πουρσανίδου Ελένη, Ευφραιμίδης Χαράλαμπος, Καράκος Δημήτριος, Παπαγεωργίου Παναγιώτης, Παπαδάκης Αντώνης, Τσαχωβίδου Ζηνοβία, Φώτης Κωνσταντίνος, Χαμζάς Δημήτρης, Χαριτίδου Μάρθα, Χατζηπέτρου Κωνσταντίνος, Χατζόπουλος Θανάσης.

Συντονίστρια του προγράμματος είναι η Κώττη Βασιλική, καθηγήτρια Πληροφορικής ΠΕ19.